حسابداری مدیریت بودجه

حسابداری مدیریت بودجه

یونس ولی زاده کارشناس ارشد مدیریت دولتی (مالی)
حسابداری مدیریت بودجه

حسابداری مدیریت بودجه

یونس ولی زاده کارشناس ارشد مدیریت دولتی (مالی)

پند مدیریتی

مرد جوانی در آرزوی ازدواج با دختر کشاورزی بود.کشاورز گفت برو در آن قطعه زمین بایست. من سه گاو نر را آزاد می کنم اگر توانستی دم یکی از این گاو نرها را بگیری من دخترم را به تو خواهم داد. مرد قبول کرد. در طویله اولی که بزرگترین بود باز شد . باور کردنی نبود بزرگترین و خشمگین ترین گاوی که در تمام عمرش دیده بود. گاو با سم به زمین می کوبید و به طرف مرد جوان حمله برد. جوان خود را کنار کشید تا گاو از مرتع گذشت. دومین در طویله که کوچکتر بود باز شد. گاوی کوچکتر از قبلی که با سرعت حرکت کرد .جوان پیش خودش گفت : منطق می گوید این را ولش کنم چون گاو بعدی کوچکتر است و این ارزش جنگیدن ندارد. سومین در طویله هم باز شد و همانطور که فکر میکرد ضعیفترین و کوچکترین گاوی بود که در تمام عمرش دیده بود. پس لبخندی زد و در موقع مناسب روی گاو پرید و دستش را دراز کرد تا دم گاو را بگیرد... اما.........گاو دم نداشت!!!!

زندگی پر از ارزشهای دست یافتنی است اما اگر به آنها اجازه رد شدن بدهیم ممکن است که دیگر هیچ وقت نصیبمان نشود. برای همین سعی کن که همیشه اولین شانس را دریابی.
نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ق.ظ http://linkabad.ir

سلام
جهت افزایش رایگان رتبه وبلاگ/سایت خود در گوگل و الکسا به سایت زیر برای تبادل لینک مراجعه کنید
http://linkabad.ir

توضیحات کاملتر :
تبادل لینک : یکی از روش های مهم برای افزایش رتبه و بالا بردن اعتبار سایتتبادل لینک بصورت متنی می باشد
تبادل لینک متنی که بیش از 3 ماه تداوم داشته باشد ، اعتبار و رتبه سایت را افزایش می دهد .
مزایای تبادل لینک : بیش از 75% از بازدید کننده های سایت یا وبلاگ شما از طریق جستجو در گوگل و سایت های نظیر آن می باشد . تبادل لینک یکی از موثرترین و ساده ترین راه ها برای افزایش رتبه ی سایت شما در گوگل و این گونه سایتها است .

در حقیقت هرچه میزان لینک های شما در سایت های مختلف بیشتر باشد ، از درجه ی اهمیت بیشتری در هنگام جستجو برخوردار می شود و در نتیجه می توانید با تبادل لینک ، به راحتی در صفحه ی اول و در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید و از بازدید کننده های بیشتری برخوردار شوید.


با این سیستمی که ما برای شما عزیزان به طور رایگان فراهم آورده ایم شما برای تبادل لینک نیازی نیست به شیوه ی سنتی عمل کنید و برای ثبت لینکتان در سایت مورد نظر چندین روز منتظر بمانید. در این سیستم خودکار شما پس از اینکه لینک ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .پس از پر کردن فرم تبادل لینک و ارسال آن سیستم در همان لحظه لینک شما را اضافه میکند.

توجه دارید که موتور حرفه ای جستجو گر گوگل به لینک های تبادلی دو طرفه توجه چندانینمی کند بلکه به لینک های تبادلی یک طرفه توجه بیشتر دارد . از این رو در این سایت ما تبادل لینک پیشرفته ای را راه اندازی نموده ایم تا با سرعت هر چه تمام تر افزایش واقعیرنکینگ گوگل و رتبه در گوگل و در نتیجه افزایش آمار را داشته باشیم.

ممشلی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام مفید بود

سلام خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد