حسابداری مدیریت بودجه

حسابداری مدیریت بودجه

یونس ولی زاده کارشناس ارشد مدیریت دولتی (مالی)
حسابداری مدیریت بودجه

حسابداری مدیریت بودجه

یونس ولی زاده کارشناس ارشد مدیریت دولتی (مالی)

نرم افزار سیستم اسناد مالی (SAM) تحت اکسس

نرم افزار سیستم اسناد مالی (SAM) بر اساس احساس نیاز به سیستم ای که کلیه تراکنش مالی در آن ثبت شود طراحی شده است.در این نرم افزار اسنادی که در معاونت بازرگانی و تنخواه گردانها تهیه می شود و در اختیار حسابداری قرار می گیرد ثبت می شود.و پس از ممیزی و صدور چک ،مراحل سیستم به پایان می رسد.لازم به یادآوری است که این نرم افزار می تواند در سرور قرار گرفته و در قسمت مالی مورد استفاده قرار گیرد.

این نرم افزار بر اساس اطلاعات بنده که در مورد نرم افزار اکسس داشتم نوشته شده .طراحی این نرم افزار می تواند در سطوح خیلی عالی و از ریشه در برنامه های مالی برنامه نویسی شود.و کلیه مراحل اسناد از فاکتورها گرفته تا اسناد انبار و موارد مالیات بر ارزش افزوده در طراحی بعدی مد نظر قرارگیرد.و تامل کامل با سیستم های انبار-حسابداری –خزانه داری داشته باشد.

حجم فایل :531 کیلو بایت به همراه راهنما

برای دانلود در لینک زیر کلیک نمائید.


دانلود نرم افزار سیستم اسناد مالی

عیدتون مبارک

عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.




با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس، این عید سعید را به شما دوستان و دانشجویان محترم تبریک عرض می نمایم.

فرهنگ و آئین شهروندی


  مدیریت شهری و  موضوعات فرهنگی گسترش شهر نشینی، مسائل و مشکلات خاص زندگی شهری ، بیش از بیش ضرورت توجه همه جانبه به راهبردهای سودمند برای بهینه سازی زندگی ساکنان شهرها را لازم ساخته است . در میان عوامل تاثیرگذار در شهرها مانند محیط زیست شهری، حمل و نقل شهری ، ایمنی شهری و برنامه ریزی شهری یک عامل بسیار مهم که تاثیر فزاینده و تحسین کننده ای بر دیگر عوامل سازنده زندگی شهری دارد مدیریت شهری است .  هر فعالیت اجتماعی بدون وجود مدیریت سازمان یافته که اهداف و ابزارهای رسیدن به آنها را مشخص کند و فعالیتها را هماهنگ سازد . ادامه مطلب ...

تاثیر فرهنگ سازمانی بر رفتار شهروند سازمانی

درسالهای اخیر،توقعات کارفرما در پیش بینی رفتارهای مورد مشاهده از کارمندان روبه رشد بوده است،که این باعث رکودمیدان کاری ودستگاههای مربوطه شده است.همه اینها باعث اطمینان خاطر از یک دوره بلند مدت خدمات بود که موجب بوجودآمدن شهروند سازمانی در بین کارمندان یک مجموعه شده است. مقاله حاضر یک جمع آوری از همه بررسی های انجام شده در مورد تاثیر فرهنگ سازمانی بررفتار شهروندان سازمانی درمجموعه کارکنان یک اداره است.این تحقیق انتخابی بین متغییرهای فرهنگی موثربررفتار شهروندان سازمانی درقالب سه بخش تولید،فناوری اطلاعات وحسابداری می باشد.این تحقیق بخصوص به ایجاد یک رابطه موثر بین ویژگی های فرهنگ سازمانی غالب در رفتار شهروندی یک سازمان کمک می کند. ادامه مطلب ...