حسابداری مدیریت بودجه

حسابداری مدیریت بودجه

یونس ولی زاده کارشناس ارشد مدیریت دولتی (مالی)
حسابداری مدیریت بودجه

حسابداری مدیریت بودجه

یونس ولی زاده کارشناس ارشد مدیریت دولتی (مالی)

تـــــــــــولـــــــــــدت مـــــــــــــــــبارک

امروز، روزی ست که خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را برای من فرستاد

امروز، روز توست

امروز  زیباترین چشم انداز، تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه، لحظه روییدن توست


و امروز متولد شدی


و از امروز زندگی سهم توست

ستاره هائی به میهمانیت آمدند

شکوفه هائی شکفتند و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت، همه سهم پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را کرد و دنیا رنگ دیگری گرفت

و قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد گفتند


در ستاره باران میلادت
میان احساس من
تا حضور تو
حبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمان بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست


فرشته آسمانی من، دختر نازنینم، امروز آمدی و من روز  زمینی شدنت را تبریک می گویم

و دعا می کنم

هر روز برایت رویایی باشد در دست

عشقی باشد در دل
و دلیلی باشد برای زندگی




دوستت دارم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صابری شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:08 ق.ظ

تولد فرشته کوچک زندگیتان مبارک... روزهاتان آفتابی و شبهایتان مهتابی

سلام ممنونم
شما لطف داری
پایدار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد